Artemissil Gundog

2016-05-18
21:11:00

Fullt upp i lådan
Valparna växer så det nästan knakar, det väger hyfsat jämnt men det är några som sticker ut viktmässigt men allt är helt normalt. Dom börjar bli starka och kravlar sig runt, snurrar in sig och går vilse under filten hehe. 
 
 
 
Annars har jag börjat nya jobbet som säkerhetskontrollant på Arlanda, gick grundkursen förra veckan och nu håller jag på att sätta mig in i rutinerna på arbetet (och laddar inför kommande utbildningar). Det är 3 olika tjänster, och jag ska kunna arbeta på dem alla. Det är alltid mycket i början och är såklart väldigt trött när jag kommer hem, men det är så himla kul pch spännande att det inte gör något, och att sedan få komma hem till alla fina groddar är hur mysigt som helst. Synd att man har massa måsten hemma också, annars hade jag suttit där förjämnan :) 
 
PM till Tullgarn har kommit, Pejla har inte sett en dummy sedan Lidingö... Ähh jag har ju drygt en vecka på mig att styra upp det ;) 
Jag är helt övrtygad på att det kommer vara en ruta med ett hinder på, det har varit det varje år så jag har ingen förhoppning om att placera mig. Det är bara kul att vara ute igen. 
 
 

Kommentar:
#1: Märta

Grattis till alla valpar, måste vara mysigt att få vara med om detta! Lycka till på Tullgarn! :-)

2016-05-19 @ 13:04:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: