Artemissil Gundog

2017-02-07
10:45:39

Tryggheten infinner sig
Scrollade lite bland inlägget, och vad roligt det är att läsa om Colin.. Jag minns när jag började med fotgåendet och hur tråkigt hon tyckte det var tills jag hittade leverpastej.. Då gick hon fot för godiset och inte för mig. Men det kommer när det kommer, så jag har inte tränat det så mycket. Utan jag har bara försökt att gynna det lilla naturliga hon bjudit på.
Idag, behövs inget godis, det enda som behövs är känslan av att "det vankas träning" som ett klister går hon vid min sida. 
Hon är 9månader så det är klart att fokus flyttar sig ibland och hon kommer av sig.. Men hon är väldigt naturlig och fin. Förhoppningsvis så kommer positionen vid mitt vänstra ben få samma hemma-känsla som att stå mellan mina ben. 
 
Hon utvcklas hela tiden, och jag har inte upplevt denna förändrig hos mina andra hundar. Dom är nu som dom var när dom var små.. I princip.  
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: