Artemissil Gundog

2016-05-27
08:20:17

Fredag
Jag tycker nästan dom gör nåt nytt varje dag nere i lådan. Igår såg jag första gången tendenser till lek! De är nacken som försöker, ofta ramlar han omkull och hamnar på rygg och sprattlar med benen och försöker ta sig runt hehe. Han är ju den av valparna som har ylat från första dygnen och nu är det lite små morr och andra knorriga ljud från honom. Han har en riktig personlighet redan. 
 
 
 
 
Vi skulle startat på Tullgarn idag, lagtävlingen ihop med Hanna och Jenny. Men eftersom jag är tvungen att jobba blev det inget. Tur var väl det för Brodie började löpa. Men på söndag åker jag och Pejla ner och slåss individuellt. Håller tummarna att dom slopat hopprutan, då har vi en chans. Men annars är det som det är. Trots regn och rusk är det riktigt kul att hon är så pass fräsch att vi kan tävla igen. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: