Artemissil Gundog

2014-09-25
19:19:08

Skitigt och tomt
Hunden nyss duschad och igenomkollad efter dagens jakt, det absolut tråkigaste med jakt. Men hittade inga synliga skador iallafall :) 

Imorgon ska vi (jag och Cattis) försöka få med oss husvagnen till Stjärnhov, det går Ökl B-prov där på lördag och vi är funkisar. Jenny, Malin, Annika, jag och Cattis ska sova i vagnen. Blir säkert mysigt, om vi lyckas får dit den hel ;) 

Innan vi åker ska jag med Pejla till Redog, näst sista gången. Kommer kännas tomt att inte ha någon som känner igenom min hund en gång i veckan! Det har varit väldigt tryggt. Jag rekommenderar er stark att kontakta Ewa eller Stefan på Redog om ni vill att hunden ska kollas upp. 

Pejla älskar vibben! 







Kommentar:
#1: Annika

inte behöver vi vara oroliga över husvagnen ???? 😜
Så klart pejla har bästa bollen vid sin sida
👀

Syns i morn

Annik

Svar: Haha nääää
Zara Winkler

2014-09-25 @ 20:03:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: