Artemissil Gundog

2014-09-18
08:05:41

Hej!
Jag drog i väg ett långt mejl till Jenny i förrgår, ett långt mejl som handlade om ett träningspass jag och Pejla haft. Jenny svarar "kul, dags att skriva blogg igen"  😂

Nu är dock tangentbordet till datorn trasigt så blir inget längre inlägg idag när jag skriver från fånen. 

Men igår träffades jag, Cattis, Jenny och Linnea upp ute på Gålö. Dagens tema var "du ska lyda även ute på vatten"
Alla utom jag tog sig en springtur ut till sina hundar. Att jag inte gjorde det var inte för att Pejla löd bäst, även hon hade besök av "envis" igår men jag lyckades skratta bort det hela 😂

Här är Cattis och Coffey

Vi fortsätter att jaga, Pejlas envetenhet och olydnad växer för varje jakt 😂✌️
Och eftersom jag är som jag är, passade jag på att anmäla henne på A-prov för att testa hennes nyfunna olydnad 😏 Bra va? 


På lördag ska vi till ett nytt ställe och apportera, spännande! 

Jag får löpande rapporter om Braith. Han och hundföraren har verkligen funnit varann. Braith blir tuffare för var dag. Får se om det räcker hela vägen. Annars är han, som jag nämnt tidigare välkommen hem. Här är en bild på Braith, när han är på ett av hans "kontor" . Ser ni vad stolt hans ser ut! 



Kommentarer:
#1: Annika

Finaste killen, har ser ut att må toppen ❤️ Bra där med träningen med pejla, tjoho nu för jag läsa bloggen igen 😍

/Annika

2014-09-18 @ 19:28:46
#2: Annika

Finaste killen, har ser ut att må toppen ❤️ Bra där med träningen med pejla, tjoho nu för jag läsa bloggen igen 😍

/Annika

Svar: Hehe jag behöver tydligen skriva av mig 😂
Zara Winkler

2014-09-18 @ 19:28:48
#3: Jenny

Bra beslut att börja blogga!!

Gulle-Braith, blir tårögd och stolt :)

Skitjakt på er idag då!!

2014-09-20 @ 07:15:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: