Artemissil Gundog

2014-11-11
12:23:08

Bildbomb
Knäppte lite kort idag solen lyste lite smått när jag kila ut, men försvann snabbt. Men några solglimtar fick vi allt med. 
Amatörmässigt så glömde jag ta av Pejlas benmanschetter, yeye.. 
 
Som ni ser på bilderna nedan är Bean helt och hållet en i flocken nu! 
 
Här har ni finaste Zäta killen! 
 
Magda kan ni skymta bakom bryggan, dom leker som vanligt "datten" 
 
Vackra Bean! 
 
Min finaste Prinsessan Pejla, 4år idag. 
 
 
Fina Magda! 
 
Bean hittade en liten pinne.. 
 
 
Triss i damer! Bean, Pejla och Magda. 
 
 
 
 
Bean och Magda.. Att kontrasten blev lite konstig var för att Pejla stod brevid mig och flåsade massa dimma på kameran!! 
 
 
 
 
"datten" igen
 
Magda "har den"
 
 

Kommentarer:

Härligt att hon kommit in i flocken så fint. Hon är så fruktansvärt lik Liza på kortet där alla sitter och tittar in i kameran och lik Messi när de tittar åt vänster :)
Hon är en vacker hund, tycker jag lite partisk...

Svar: Ja, dom har många likheter. Ska bli kul att någongång träffa resten av släkten :)
Zara Winkler

2014-11-11 @ 14:49:13
#2: Jenny

Fina hundingarna!

Fast, vad är "datten"? Känner att jag har missat något..

Svar: "Datten" en sorts "tafatt-lek".. Lekte du inte den som barn????
Zara Winkler

2014-11-11 @ 23:10:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: