Artemissil Gundog

2014-03-24
15:28:39

Öran igen, äntligen!
Började morgonen med att plugga teori och käka frukost. Trevligt sällskap å allt har man ju då..
 
 
Solen lyste så fint så vi tog en tur till vårat kära "Öran". Jag tänkte sitta och njuta av tystnaden och solen.. Lagom när jag kom dit så gick solen i moln dock.. Men vad gör det, hundarna hade mys
 
Zäta var först i 
 
tätt följd av Braith och Magda 
 
När vi kom fram till den där "soliga" klippan jag skulle sitta på så blev ju hundarna som tokiga, Magda och Zäta lekte och Braith kände på vattnet en och två gånger.. Lekte "kaffebryggaren" osv osv 
 
innan han började simma runt 
 
Ja och Pejla var med.. Men hon hittade en boll i början av promenaden tyvärr. Så hon var mest för sig själv och lekte sin bästa lek, hon gräver ner bollen och sedan gräver hon upp och bli tokglad att "hitta" den..  Här har hon gett mig bollen och vill att jag ska kasta.. Icke sa matten. 
 
Hon hittar väldigt ofta en boll... Detta en "veckogammal" bild. Men ni ser ju även här "snälla tarén kastarén"
 
Hemma, innomhus vill hon leka med pilatesbollen.. Min toka! 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: