Artemissil Gundog

2014-03-29
20:37:00

Badpojkar!
 Lördag, slappar lördag.. Jag vaknade tidigt men tog det jäkligt lugnt. Skulle träffa upp Jenny i Farsta lite senare. 
 
Solen strålade och det var riktigt varmt och skönt, Braith laddad i solen hemma på balkongen under förmiddagen
 
 
Väl framme i Farsta, Ågesta, så tänkte vi att vi skulle gå till den lilla sjön som ligger bakom skogen. Jag tänkt kolla av Braiths avlämningar från vatten. Annars stod det bara markeringsträning på schemat..
 
Vi gick och vi gick och vi gick.. Och vi hitta inte alls.. haha det visade sig att vi hade på något sett lyckats går RUNT hela sjön utan att hitta den (TROTS karta på mobilen).. Jorå mensåatte...
 
Killarna hade kul iallafall.. Dom badade i varenda vattenpöl dom hitta! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter några timmar var vi tillbaka till ängen.. Vi tänkte väl att nåt måste vi göra. Vi kastade lite markeringar åt varann. Men i ärlighetensnamn så var varken vi eller hundarna direkt sugna på det längre. Ett halvhjärtat försök gav halvhjärtat resultat.  
 
Pejla kommer flygandes
 
Oban
 
Pejla igen.. 
 
ÄNTLIGEN sa Pejla, ÄNTLIGEN kastade hon bollen åt mig! 
 
 
En riktigt härlig dag i solen hade vi. Trots att vi bägge var förkylda och snorare och hyperventilerade i uppförsbackarna så är jag väldigt nöjd med dagen. Skönt med lite tjejsnack :) 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Jenny

Fina bilder! Tack för en härlig tur!!

2014-03-30 @ 20:18:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: