Artemissil Gundog

2014-06-23
20:54:51

Jag ser det regnar, jag ser

Packade bilen full i hundar och styrde mot Bromma i eftermiddags. Jenny trodde det skulle vara mindre trafik nu när alla skolor slutat. Trodde. Hon trodde fel. Det var nog mer trafik idag mer än någonsin.



Men jag hade tur, satt och lyssnade på när Blake snarka bak i bilen.  

Han har verkligen bara två lägen, helt av eller helt på! Söta unge! 


Braith, Pejla, Zingo och Oban! Dom var väl inte enastående idag någon av dom. Men vi hade som vanligt en trevlig stund, trots blåst och regn! Vi hade många planer för dagen men höll oss enbart till markeringsjobb i varierande och utmanande terräng, med dolda kastare! Vi hade tänkt göra b.la "korset" men ville inte att hundarna skulle vara still så länge i rusket! 

När vi var klara så var inte jag och Jenny nog blöta, utan vi ville frysa lite också ;) Så vi gick tillbaka till bilarna och hämta ut dom andra för en promenix!

Nu är jag hemma igen, torr och varm med mat o magen är det strax dags att bege sig till jobbet igen! 






Kommentarer:
#1: Jenny

Sorry för köerna.. Nästa vecka kanske?

Nej, inga klart lysande superstars idag kanske, men rätt roligt ändå.

Fast kallt och blött! Tycker på riktigt synd om dig som ska jobba natt., :(

Svar: Köer har ju aldrig hindrat mig förut! Hehe
Zara Winkler

2014-06-23 @ 21:57:53

Nej, det blir verkligen aldrig som man har tänkt sig.
Ja, och denna lgh är liksom bara ett mellanlandning, för hittar jag ett radhus/lgh som är som ett radhus typ så flyttar jag dit direkt. Självklart är hus i tankarna, men jag tror det blir för stort att ha ett hus själv, för hitta en som vill bo med mig isåfall ;)

Ha det bra! Kram!

2014-06-24 @ 08:18:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: