Artemissil Gundog

2014-06-03
07:35:00

Idag är det Tisdag
 
 
Linnea och Jenny. Vi sitter i startgroparna att göra middag på Onsdagskvällen i Trosa! Laddar inför Tullgarn
 
Cattis hans precis i rätt tid
 
För gormémiddagen ;) 
 
 
Lite hopp bland bilderna, men vet ni, Jag har nog aldrig så sällan pysslat med telefonen så lite som Tullgarnhelgen, så jag har inte så mycket biilder..  När jag kom hem på lördagenskvällen så "grät" jag lite över min skitga bil, så hussen var snäll och fixa lite ;) 
 
Söndag åkte vi ut till vackra Gålö, grillning och promenad
 
Carpé Diém 
 
hittade en fågelbo med färska bäbisar! 
 
Fanns fantastika markeringsställen. Jag och Husse turades om att föra Braithan. Här är det full fart mot en markering, det roliga är att han inte behövde hoppa över trädstammen, Pejla och Magda gick under. 
 
Full fart på väg tillbaka också, hopp! 
 
Måndag var det upp tidigt för att sitta en stund hos veterinären med Catts lilla Blake. Väl hemma så stoppa jag in min flock och åkte ut till Lotta för att kika på nya huset! Gofika hade jag med! 
 
Man kan tycka att mina hundarna borde njuta av att få vara i trådgård.. Men icke.. 
 
Zäta var nära döden många gånger, "du är för långt booooooooooort!" 
 
Sedan bar det i väg till jobbet, solen var ljuvlig och kvällen gick i rasande fart. Idag är det mulet och ser ut att bli regn, men jag tänkte att jag ev skulle ge mig ut och träna med Braith, vi får se. Har inte bestämt mig hur jag ska göra med Unghundsderbyt än. När vi kolla på kartan såg jag hur långt det var. Orkar jag vara i väg en helg till?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: