Artemissil Gundog

2014-07-21
09:56:57

Måndag 21/7
Händer inte så mycket, jag är liksom som lite förslappad för tillfället :) Vi badar mest.. Till helgen ska vi vara hundlediga! Jag skulle ju åkt till Norge med Jenny, Linnea och Yvonne och C/o, men Pejla ska till Redog på måndag, så jag får hoppa över =( Som vi har längtat och planerat.. Jaja hälsan först! 
 
Iallafall var tanken att vi ska/skulle åka på Kryssning, Nea har alltid velat åka. Vi ska/skulle åka till Helsinfors och gå på Sea world tror jag det heter, men eftersom vi är en familj som helt plötsligt ändrar oss i sista minuten när det kommer till det mesta! Har vi nu bestämt oss för att kanske köpa husvagn istället! haha Ja men inget är bestämt än, får se om vi hittar någon som passar. Jag är uppvuxen i campinlivet och älskar det, hussen är inte alls så förtjust att ligga och dra husvagn, han gillar och tälta.. Mm nä, jag vill sova bekvämt ;) Vi är lite olika, han vill ha båt och jag sommarstuga, han vill inte ha djur och jag vill ha massor - opposite attract? :) 
 
Ja på tal om djur.. Oban kom igår kväll till Braith och Neas förtjusning! Ja och min förstårs :) Jenny är på Kollmården så han åker hem ikväll, i sällskap av Braith. Ja Braith ska vara på semester hos dom ett tag. Tills på Fredag, då ska han bo hos Cattis tills på söndag och på Måndag åker han tillbaka till Jenny är det tänkt. Han blev så glad när Jenny kom hit igår, dom har ju inte träffats på väldigt länge! 
 
Det är viktigt att hundarna får ha det mysigt också :) 
 
Vilket inte denna fröken hade igår, för igår var vi, som vanligt och badade! Pejla min prinsessa fick sitta uppe på land med mig, inte så poppis! 
 
När Prinsessan är skadad, då har dom andra en chans att fånga bollen åtminstone ;) 
 
Braith lämnar av till husse
 
Magda gillar utmaningar
Braithman skulle vilja extraknäcka som modell! 
 
Och dottern, ja. Hon simmar äntligen <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: