Artemissil Gundog

2014-01-14
10:00:00

Prestationsångest
Skit löjligt! Jag vet det.
Jag skakar, mår illa och handlar inte min hund som jag brukar, ibland står jag helt lamslagen. Som ett fån, jag ger ofta upp om det inte lyckas på engång. Stackars hund.
Men jag blir bättre och bättre, förr kunde jag tycka att det var jobbigt att bara gå kurs. 
 
Satt och kollade igenom min B-prov start i Nkl med Pejla förut, hehe mitt kroppsspråk är för roligt! jag skakar med händerna, hoppar upp och ner och flaxar med armarna!
 
Detta är sista markeringen, sedan är vi klara. Jag började med att säga till domaren "bara så du vet är jag inte ett dugg nervös, jag brukar vara så här vit i ansiktet"
 
 
 Därför tävlar jag sällan, det är liksom inte värt det. Fast jag vill ju! Jag vill ju tävla. Jag vill ju visa hur jäkla bra vi faktiskt är!
Men så är det ju just det också kanske, det känns som folk har förväntningar på en. Men å andra sidan, varför skulle dom ha det?
 
Skärp till mig!
 
Tar mig själv i kragen!  Hon är bra, jag är faktiskt bra ihop med henne, vi är ett bra team! 
 
 
 
 
Det är så töntigt, jag vet det. Vafan jag måste sluta bry mig om vad folk tycker. För ärligt. Så tror jag ingen bryr sig om det går dåligt. Varför skulle dom?
 
 
*Skakar om mig och släpper på spänningarna*
 
 
 

Kommentarer:
#1: Annika

Men hallå!! klart du klarar det tjejen! toppen förare som du är plus att du har Pejla! Goooo !

Svar: Lät att säga ;) Varför startar du inte själv då va va va??? ;) ;) Hon är ju mer tyst idag än hon gnäller så det så ;)
Zara Winkler

2014-01-14 @ 11:56:16
#2: Annika

Hahahha men nu är det dig vi disskuterar!!! ;o))))

Svar: Haha!! Ptsss!
Zara Winkler

2014-01-14 @ 12:03:04
#3: Jenny

Just ja!! Pejla är suverän! Du är superduktig! Tillsammans är ni grymma!! Klart ni ska tävla och visa världen vad ni går för!! Fast jag känner igen mig i vartenda ord.. Hoppas själv på att det ska släppa med lite rutin.. Anmäl dig så fort det går. 2014 ska vi på turné :)

Svar: Skulle precis säga det, ska du säga ;) 2014 ska vi fasen ge oss ut!!
Zara Winkler

2014-01-14 @ 21:56:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: