Artemissil Gundog

2014-02-04
17:22:16

Walkie walk
För att tömma den lilla prickiga hunden på energi så gick vi först en 8km skogsrunda imorse, eller jag gick.. Rakel,Magda ocg Braith sprang väl minst det dubbla.. Sedan fick Rakel följa med ut på en koppelpromenad med Pejla ca 2,5km..
 
Vädret var riktigt riktigt trist idag..
 
 
Jag älskar hela hennes utseende, men öronen. Dom är helt underbara!
 
 
Braith och hon är verkligen ett radarpar!
 
Och vet ni, jag lyckades få henne trött!! Hon är nog rätt trött hela tiden, men har lite svårt att koppla av. Men när jag satt mig i soffan så duna hon in sött med dom andra! 
 
Se, Pejla delar med sig av sin matte! Braith på rygg och Magda brevid..
 
Sedan tog jag ytterligare en sväng på 4km.. Nu är det dags för middag. Biff stroganoff med ris och ikväll måste jag tydligen åka med husse på ärenden inne i Stockholm..  
 
Och så säger folk att det inte är ett jobb att vara hemmafru???
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: