Artemissil Gundog

2014-08-04
09:05:00

Semestern är slut och....
Humöret, mitt.. Går upp och ner. Pejla är lika glad som vanligt (lite för glad!). Under första tiden ska hon hållas ifrån att göra allt för explosiva rörelser samt att hon inte får simma.
Hur lätt är det att motionera en tossig hund när det är så här varmt om den inte får simma? 
 
Så vi har fuskat lite.. Vi har under helgen varit ute med husvagnen, vi var i Harge. Det ligger en bit utanför Askersund. Fina Vättern var precis utanför campingen.  Dock var jag så pass duktig att hon fick ha koppel på sig under simmningen, sen var det inte så mycket. Mest för att svalka sig. 
 
 
Maggan däremot har riktigt fått njuta av Vättern när det är som roligast! 
 
 Dom har nog njutit bägge två, hängt med oss på standen varje dag..
 
 
 
 
 
Återkommer vidare om hur det ser ut för Pejla. Idag ska jag försöka få tag i hennes veterinär, boka Rehab osv. Hon är så himla full av liv och glädje, fart!
Jag kommer aldrig ta det ifrån henne. Jag lärde mig något efter Mollys sjukdom, hellre kort men rikt än långt och fattigt! 
 
 

Kommentar:
#1: Annika

Härliga kort på fina tjejer ♥

Svar: Tack :)
Zara Winkler

2014-08-06 @ 21:12:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: