Artemissil Gundog

2014-04-12
12:35:00

Bra start på lördagen!
Klockan är 12.30 och nu käkar jag och Nea frukost, fortfarande i pyjamas! 
 
Tog sovmorgon, vaknade rätt tidigt som vanligt med låg kvar ett bra tag och flippra med mobilen.
Vädret är grymt
Gjorde teoriprov imorse, ett test från körskolan (det är samma typ av frågor som trafikverket) och jag fick 66/70rätt
 
Nea är ju rolig, när vi stod och gjorde frukost så sa hon "du klarade provet va?" hahaha jag är visst som en öppen bok ;)
 
Idag ska jag inte göra ett skit, bara slappa och kolla på film. Den här hostan är inte nådig och det blev inte många timmars sammanhängande sömn i natt. Tur hundarna älskar när jag ligger i soffan! Tur att Nea är värdens bästa unge! Pappan är iväg och jobbar..
 
 
Eftersom detta är en hundblogg så måste det vara lite hund. Så slänger in en bild på Coffey och Braith från gårdagens träning. Jag var så nöjd med min lilla kille! På tal om honom, så var han bara några cm att trampa på en huggorm igår, jag fick precis tag i honom och drog tillbaka han! USCH!
 
Men ja, bilden!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: