Artemissil Gundog

2013-11-29
13:04:22

premiär cyklat!
Ok, jag har inte koppeltränat Braith så som jag borde.. Han går inge vidare i koppel.. Han tokdrar ju inte, men kopplet är små spänt hela tiden. Att jag inte har tagit tag i det är ju för att dom har bara koppel till och från skogen och Braith var inte lika lätt att lära att inte dra som t.ex Pejla var..
 
Idag fick han hänga på på en cykeltur för första gången. Hundarna hade sovit borta i natt så jag cykla ner nu på morgonen och tänkte promenera där nere hos hundvakten istället för här upp där vi alltid går.
Nä jag sedan skulle cykla hem med dom var jag var lite nojig först, jag tänkte "nu blir det åka av"
 
haha trodde jag ja
 
Braith längst ut i begie koppel, Pejla innan för i brunt och långt där bak - Magda
 
Kolla! Hans koppel är ju slakt i en båge?? 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: