Artemissil Gundog

2013-11-25
12:49:00

Black ´n White
Vi har pudelbesök här i två dagar. Basse! Jag har gjort alla bilder svartvita, eftersom.. Ja ni ser kanske det själva finns ingen färg att fota.  Färgfoton känns överflödigt ;)
 
 
 
Basse är kär i Braith. Hänger efter honom hela tiden..
 
 
 
Alltså Magda hade en skön stil idag..... På bilden syns det dåligt.. Men rumpan är rakt upp i vädret..
 
 
Zäta smyger ala BC style
 
 
 
 
 
Sista bilden är i färg, man ser annars inte det roliga lika tydligt.. Hittar ni något lustigt med bilden? Kolla noga!
 
 

Kommentarer:
#1: Annika

Fina bilder!!

Svar: Tack :)
Zara Winkler

2013-11-25 @ 21:46:46
#2: Jeanette

Snygga foton och finfina tänder på sista fotot ;)
Lady har lekt med sina kompisar idag ute på landet. Faktiskt oxå labbar och en bc men fick inte alls några bra foton .

Svar: Det är svårt att få bra bilder. Min kamera har blivit jätte lustig och tar inte alls lika bra foton som förut, antagligen har jag kommit åt någon inställning..
Hur gammal är Lady ?
Zara Winkler

2013-11-25 @ 22:04:40
#3: Jeanette

Hej . Vill gärna ha en ny kamera men det är så himla mycket nytt som behövs nu när jag "bytt" från lydnad till jakt . Lady är två år och heter egentligen Leatorpet`s Greta-Garbo , köpte henne som omplaceringshund när hon var 16 mån tänkt som min nya lydnadshund . Men from i maj och första träningen för Birgitta S så är det bara jaktträning som gäller . Det är det roligaste jag gjort .
Ha det gott
Jeanette

Svar: Det finns saker man vill ha, det upphör aldrig. Aldrig tar det slut ;)
Håller med jaktträning är super kul, det är bra att hitta en "mentor" som man kan ställa frågor till. Jag har samlat på mig några sånna genom åren :)
Zara Winkler

2013-11-26 @ 10:05:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: