Artemissil Gundog

2013-05-06
13:13:25

Var hyfsat duktig idag!
Idag på förmiddagen så åkte jag ut med Lena och Helene till Gålö för att kolla på vandrarhemmet vi ska ha apporterings-internatet på, checkade av markerna och planerade lite. Kommer bli jätte trevligt och mysigt i helgen! 
 
 
Efter det så tog jag ut alla mina 5 hundar på skogspromenad, en rätt kort promenad men med mycket klättring upp och ner för bergen, alla aprang kors och tvärs förutom Pejla som gick fot brevid mig med viktmanchetterna på!
 
 
Sedan så tog jag  med mig Braith ut och mötte upp Lotta, vi gick ner på centrum och tog en fika på Paus! Jätte nyttigt för Braith. Han var super cool och la/satt sig duktigt när han efter ett par försökt blivit avvisad från att ligga i knät.. Nu är han faktiskt för stor! Han sköttes sig bättre än förväntat, jag hade sett framför mig lite pip och gnäll från herrns sida, men nej då!
 
 
 
Jag har varit hundvakt ett par dagar åt en gullig liten pudelkille, Teddy!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: