Artemissil Gundog

2013-05-07
07:10:00

Tisdag!
 
Plockade fram vilt igår inför dagens träning. Ska testa Pejla lite och se om det finns några byta tendenser och så ska jag bara köra igenom henne som vanligt, lite lättare än vanligt kanske.  Jag hinner inte lära henne något inför nästa start ändå.
 
Allihop jätte nyfikna!
 
Pejla gav upp fort, hur kul är det där?  Braith och Magda är lite mer ihärdiga ;)
 
Tillslut tröttnade Magda på Braith och skickade ut honom..
 
Lillebror fattade tydligen dåligt så Magda blev övertydlig om vems viltet var! haha
 
 
(För er kräkmagar ska jag säga att viltet ligger på skydd samt att jag tvättar badkaret super noga med rengöringsmedel och ytdesinfektion, så det så!)
 
 
Innan jag ska träna så blir det ju promenad med allihop, Pejla ska ha viktmanchetter och leka lite med pilatesbollen.. Den här dagen lär ju med gå! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: