Artemissil Gundog

2013-07-09
13:38:58

Sommar dag!
 
 
Tog med kameran ut idag och fottade lite! Jag älskar omgivningarna vi har runt om här i Västerhaninge, och jag tror hundarna uppskattar det lika mycket som jag!
 
 
 
Se till och med Magda har lite fart
 
Pejla har en snygg hopp stil haha
 
Haha kolla Braiths blick i bakrunden!
 
Braith 
 
 
Titta alltså!
 
Magda och Braith!
 
Pejlaplutt
 
Från skog till äng
 
Braith och Pejla
 
 
 
Lycklig Pejla, man riktigt ser att hon ler!
 
 
Mot vattnet!
 
 
 
 
Peeejla flyyger
 
Pejla gör stålmannen!
 
Pejla är så jäkla rolig att fota! Hon har miljoner olika ansikten!
 
 
 
En underbar mysdag i solen med mina svarta! Strax ska jag möta upp Lena nere i Centrum, hon ska besiktiga och vaccinera Signe som ska få ett eget hem ikväll!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: