Artemissil Gundog

2013-07-17
13:43:32

Öran is da shit
Lite plock och lite fix. Fortafrande ingen regelrätt-träning. Men leken har blivit lite strukturerad igen, bollsök i sumpmark en i taget jobbar och sedan får dom jobba stamtidigt. Bollmarkeringar en i taget, och ibland tävla om bollen.
 
I Öran här om dagen med Magda och Pejla. Tyvärr bara mobilbilder. Den stora kameran är, ja.. förstor..
 
"skynda dig då morsan!"
 
Pejla i full karrirär
 
 
Magda - Nå, vart ska jag nu då?
 
 
Hon är väldigt vacker Magda!
 
Hmm jag antar att ni ser vem som är vem här ? ;)
 
 
Idag var vi i Öran igen, hela familjen. Jag tog årets första dopp, så härligt! Hundarna en aning förvånade och simmade efter. När dom var väl framme hos mig så visste dom ju inte vad dom skulle göra så dom gick på mig, alla tre! Herregud. Jag med en gammal knäskada kan inte simma så väldigt bra så det höll på att sluta farligt. Kenny och Nea asgarvade, såklart!
 
Braith simmade längre idag än han gjort tidigare, även innan jag han hoppa i. Han hoppade även från klippan - också första gången!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: