Artemissil Gundog

2013-12-01
08:59:00

Träff med Annika och Zingo
Igår kom äntligen Annika! Zingo har löpt och varit skadad så vi har inte setts på drygt 2månader..
 
Mm vi skulle träna - men jag tänker inte kommentera hur det gick......
 
Det är iallafall alltid kul att ses!
 
 
 
 
 
 
Annika och Braith föll verkligen för varann. Dom har ju träffats förut men eftersom att träningen gick apdåligt för mig och ALLA mina hundar så såg hon ju en bild av dom hur dom är i "normalt tillstånd" När vi tränar går dom ju annars in i en egen liten värld. Visserligen var dom i en helt annan värld igår med, fast inte i träningsvärlden..
 
 Vi gjorde ju ett försök till träning som sagt.. Men aa fast nä.. 
 
Braithman är ju laddad iaf
 
Sur blev han sedan när han fick sätta sig på kanten...
 
 
Annika skulle ta en bild på mig och mina jycks.. Men liten kille hade för mycket myror i brallan. Haha hon tog säkert 10bilder och inte på en enda kunde dom vara still
 
Tog några fina bilder på Zingo med! kan inte bestämma mig och vilka som blev bäst, orginalbilden eller i svartvitt så lägger ut bägge! Min kamera har ju som sagt börjat leva sitt eget liv =( Var inte många foton som blev bra med tanke på hur många som togs..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Jenny

Vadå? Det blev ju jättebra bilder!! Kul! Vad hände med träningen? Vi får höras i veckan :)

Svar: Ja några... Men fartbilderna är ju fortfarande kassa! Jag tänker inte kommentera träningen skrev jag ju ;)
Zara Winkler

2013-12-01 @ 22:05:46
#2: Annika

hmm Jenny jag kan berätta om träningen :o)

Svar: Haha mupp!
Zara Winkler

2013-12-02 @ 09:59:09
#3: Jenny

Det är nog det obefintliga ljuset. Jag fick inte ens till bra stillbilder..

Bra Annika - jag är nyfiken!! :P

Svar: Annika ska vara tyst! Haha
Zara Winkler

2013-12-02 @ 20:55:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: