Artemissil Gundog

2013-12-20
08:25:56

Basta!
Sitter och väntar på att VC ska ringa upp, dom får byta medicin till mig. Vilket dom säkert inte gör, antar att denna är extra stark med tanke på att det inte var vanlig UVI.. Men jag låg i sängen hela dagen igår och kunde inte röra mig, jag vägrar fler dagar. Så jag hoppade över sista tabletten igår och har inte tagit idag heller. Så idag mår jag bra. Tur det, Nea har ju ridskola och sen ska jag jobba natt ihelgen och äter jag den där pencillinet kan jag inte göra något av det. 
 
Dom får fixa det helt enkelt, basta! 

Kommentarer:
#1: Jenny

Blä :( Hoppas du fick bättre medicin och slipper må illa.

2013-12-21 @ 21:29:55
#2: Annika

Men .... vilket skit ..hoppas du mår bättre nu.

2013-12-22 @ 13:29:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: