Artemissil Gundog

2013-08-01
10:50:01

Step by step, day by day.
Hejsan hoppsan!
 
Pejla har ju som sagt haft träningsuppehåll i ungefär 2månader nu. Skit tråkigt tycker jag, nu börjar jag fundera på att dra igång henne igen för att se om semestern gjort henne gott. Märks på henne att hon är mer stirrig och "på tårna". Jag är samtidigt lite rädd för att sätta igång henne igen, tänkt om läget är oförändrat?
 
Vi får se.
Step by step, day by day.
 
 
Kul har vi alltid ihop i alla fall, vad vi en tar oss för! Hon är och förblir det bästaste hunden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentar:

Ja, men så sa det ju va.. Jag har planerat 2 lydtävlingar till.. sen så får vi se vad det blir av det sen =) Får satsa på apporteringen annars :D

2013-08-04 @ 22:16:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: