Artemissil Gundog

2013-04-17
12:18:00

Fotodag
Har jobbat natten och ska jobba ikväll 15-22. Sånna här dagar gör jag inte många knop, men det fina vädret lockade så jag tog mig till ägarna så jycksen fick leka av sig
 
 
Alltså, Pejla lika vacker som alltid haha! 
 
Tur att svarta hundar aldrig blir smutsiga!
 
Pejla tar ett redigt bett på Magda!
 
Braith har iallafall inga problem med olika underlag!
 
Finns det vatten, så finns där Pejla!
 
På tal om vatten, "ängen" är mer en sjö..
 
 
Lille Braithman!
 
En helt naturlig bild, jag har absolut inte kastat något som gör att alla kollar samtidigt åt samma håll *nänä*
 
 Nu ligger dom och sover gött! Jag ska göra dom sällskap alldeles strax! Ha en fin dag på er!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: