Artemissil Gundog

2012-05-27
09:18:09

Kurs

Hej på er!

Jag sitter på pendeltåget, på väg till Sorunda. Jag hjälper min gode vän Lena Almstedt (http://www.jaktkurs.se) på hennes kurser. Hon har nybörjar och fortsättnings kurser i apportering. Jag har nog hjälpt henne i lite drygt 2år nu.

Från början var det mest för att jag behövde passivitets träningen med Magda som jag började hjälpa till. Sen har det mest flutit på.
Efter kurserna idag åker jag med hem till henne en sväng för att mysa med den nya stjärnan Medowlark wexford "Jerka" som hämtades igår! Lena har sedan innan Pejlas kullbror Searover Pims Pirate, "Pirat" samt Middleton Brave of Hogwarts "Brave" och lilla kines tiken (egen uppfödda) Topgrades Avalon "Nellie" fullt hus när vi brukar umgås alltså *skratt*

 

På fotot nedan är även min daghund Zäta (bc mix) och Lenas fd kines tik "Dolly"

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: