Artemissil Gundog

2016-06-01
09:15:21

18 dagar
Tullgarns tävlingen gick inte som planerat, jag och Pejla gjorde vårat sämsta WT någonsin.... Men skitsamma, bättre gick det för våra kompisar och vi hade en riktigt bra dag! :) 
 
 
Valparna, 18dagar idag och är så himla goa, fina, modiga, kavata, busiga och söta så jag vet inte vaaaaaad!! 
Mamma Bean tycker att lådan varit för trång med avdelaren så imorse öppnade jag upp så dom får tillgång till hela lådan.. Så jag lyfte ur alla valpar på golvet och först så satt alla lite chockade, förutom lilla tiken som drog i väg på upptäcksfärd.... Men alla kände lukten av fårskinnet på golvet och begav sig dit, sedan hade dom glömt bort att det var nytt och det var full fart på golvet.. Mamma Bean fattade min hjälplösa min och la sig till rätta på golvet och alla (utom lilla tiken!) begav sig mot mamma och jag kunde i lugn och ro fixa i lådan :) 
 
Mamma har precis slängt sig ner på golvet
 
Fårskinn var nog de bästa dom upplevt, förutom mamma då
 
Lilla tiken, bustroll 
 
Nu är lådan stor och alla var helt slut efter 10minuters äventyr utanför lådan. Och ja, ni ser bara 6st...
 
För lilla tiken hittade bambi som Bönan stulit från Neas rum och givit sina barn ;) 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: