Artemissil Gundog

2013-06-11
18:27:00

Mat, mat och mat...
 
 
Veckan blev värre direkt för att sedan vända och bli lite bättre. Foten är även den bättre så jag har kunnat vara ute med hundarna ordentligt, sakta men rätt länge. Tänkte jag skulle tagit en cykeltur med dom nu här på kvällen, meeeen dom var så jäkla hungriga nu på kvällen så jag hade inte mage att vänta med deras middag längre. Och efter middagen gör jag aldrig något med dom, då är det lugnt som gäller..
 
Så här psykade blev jag och Nea när vi åt middag (ni hajar ju att jag inte kunde vänta med att ge dom käk)

Och deras middag bestod idag av..
 
Till Braith -Skinners puppy torrfoder, fodax färskfoder, äggula, äggskal, gurka och majs (majsen endast för att jag skulle kasta det annars)
 
Pejla och Magda fick likadant förutom torrfodret (äggulan syns inte för den paja!). (Zäta åt sitt torrfoder plus liten smakbit fodax)

Såå nähe, då fick jag kvällen fri då.. Ska slänga mig på soffan med en Ben&Jerry glass tror jag faktiskt! Ha en fin kväll! 
 
 

Kommentar:
#1: Kalla

Skönt att läget har bättrat sig! Klart du var tvungen att ge de svultna stackarna mat!

Apropå saker som händer när jag är ensam hemma, läs min dagbok;)

2013-06-13 @ 11:16:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: