Artemissil Gundog

2014-05-05
08:28:03

Eukanuba
Hej vänner! Länge sedan. Fullt upp ett tag och när jag väl kommit hem har jag varit så trött att jag inte orkat. När jag är långledig från jobbet brukar det blir så här.
 
I lördags åkte jag med Jenny och Linnea till Kiplingeberg, dom skulle starta Eukanuba. Och det som sägs om Eukanuba är just att det är Sveriges svåraste Workingtest, vilket jag skriver under på! Wow rutorna var riktigt svåra, var inte avstånden långa var det klurigt på annat sätt. Jag själv var inte anmäld då jag hade missuppfattat, jag trodde inte att jag skulle få starta Ökl i Norge med Pejla om jag var med på Eukanuba. Jaja men med tanke på svårigheten där så kanske det var lika bra ;)
 
Jag var fotograf, men jag har lyckats igen med att komma åt någon jäkla inställning, så bilderna blev inte alls som dom borde! 
Men men, jag lägger upp några personliga favorit bilder med Linnea och Jennys godkännande :) 
 
 Enlig rykten fanns det en hopp ruta med.. Och vi var ju tvungen att träna ;) 
 
 
 
En super favorit, Kolla hur Scott och Oban fokuserar på sina förare!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: