Artemissil Gundog

2014-06-13
09:59:00

Skolavslutning och bad
Min fina unge hade skolavslutning igår, slutade första klass. Stort. Och så glad hon var. Ett rus av stolthet flög över mig när jag såg min fina unge står där med sin klass. Så mycket hon utvecklas, så stor hon har blivit.
Hon går sin egen väg, struntar i vad andra gör. Hon är rolig, modig och har riktigt bra självförtroende. Alla föräldrar säger väl så som sina ungar, men jag tror verkligen att hon kommer bli nåt stort en dag.. 
 
 
 
Storasyster var med och kolla, hon tyckte också det var väldigt kul ;) 
 
 
Efteråt så åkte vi och badade i öran för det var så himla varmt ute..  I år ska Nea lära sig simma ordentligt. Förra året kom hon igång och simmande några simtag.. 
 
Neas kusin är också här, min syterdotter Louise. Men hon var en badkruka.. Som jag själv
 
Några som aldrig är badkrukor är ju dessa
 
 
 
 
Helt plötsligt mulande det på, det började även åska lite. Dags att packa ihop oss. Prinsessan fick ha sin morgonrock på. Haha hon är så fin i den! 
 
 
 

Kommentar:
#1: Jenny

Härligt med skolavslutning! Med de förmågorna kan Nea gå långt. Förvalta dem!

Dags att börja bada själv för att föregå med gott exempel..? ;)

2014-06-15 @ 00:12:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: