Artemissil Gundog

2014-06-30
10:40:00

Måndag, ny vecka
Lika som i lördags, så var det inte allt för många knop under söndagen. Veckan som varit är min "värsta" jobbvecka och jag liksom går mest runt som en zombi och gör saker på rutin.
Jag och husse åkte iallafall ut till Alby och tog en sväng i elljusspåret med hundarna, inte så långt bara drygt en halvtimme, han skulle åka till Kumla och lämna Julie efter.
Blake fick iallafall sina promenader i sällskap av någon annan hund annars så lekte mest dom stora hundarna på tomten.
 
 
Coffey och Magda hade riktigt kul igår






 
På kvällen när husse kom hem så gick vi ut och käka, såg en skylt på morgonen "mosaik steakhouse", det var vi tvugna att prova!  Riktigt fint kött var det så det var lyckat!
 
Idag måste jag nog faktiskt träna.. Jag måste köra igenom Pejla och Braith inför WT vi är anmälda till. Jag köper att det kan vara bra att vila sig i form, men om min tes ska vara lyckad (åtminstone går det bra med en hund) så måste ju någon av hundarna få förutsättningen för att kunna lyckas ;) 
 
Titta så taggade dom är på att få träna ;) 
 
 

Kommentar:
#1: Annika

Hahhahh jag dör!!! vilken mongo min!!!! ;o)

2014-06-30 @ 17:53:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: