Artemissil Gundog

2014-01-22
08:05:37

Det känns verkligen!
Fasen vad mycket roliga kurser det finns som jag vill gå i år! Suck, jag får ta ett extra jobb om jag ska ha råd att gå alla som jag vill..
 
Lisa Falck ska ha en intressant kurs, eftersökskurs! Åh den vill jag verkligen gå. Pejla har ett bra eftersök och jobbar av områden bra. Men man kan väl alltid bli bättre och jag vill lära mig mer, så kan jag sedan lära Braith.. Hoppas jag kommer med, hoppas jag kan dom dagarna och hoppas jag kan åka med någon dit!
 
 
Reedsweepers har en dirigering och handlingskurs  - som klippt och skuret för mig och matchar mitt mål med 2014
 
Vi har talat om att åka till BSW, Biggan har ett jäkligt bra tänk. Hon förklarar så man förstår, man kan diskutera och argumentera med henne och hon kan svara. Hon tänker jaktligt
 
Ja sedan finns det några till som jag kikat på. Jag har ju också talat om att börja hos Ingela funck igen med Braith ute på Lidingö, då är det träning en gång i veckan, rullande..
 
Och sedan alla dessa roliga WT´n som finns, lagtävlingar osv.. Unghundsderbyt.. A-prov i höst.. 
 
 
Jag har fått frågan om att blir sponsrad i år igen. Men jag kommer välja att inte bli det. Jag får ta mig i kragen och ta åt mig det jag lärde mig förra året på egen hand. Jag måste fokusera på bägge hundarna i år och deras apporteringsträning hoppas att jag kan ta konditionen pararellt.. 
 
 

Kommentarer:
#1: Annika

Vad roligt det kommer bli 2014 kommer bli erat år! Jag hänger gärna med på WT med er!!!

2014-01-22 @ 19:56:57
#2: Annika

Vad roligt det kommer bli 2014 kommer bli erat år! Jag hänger gärna med på WT med er!!!

Svar: Tjoho! Ja :)
Zara Winkler

2014-01-22 @ 19:57:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: