Artemissil Gundog

2013-03-01
07:39:00

Sponsringshund 2013
Imorgon ska jag och Pejla åka och göra spännande saker efter mitt nattjobb. Pejla är sponsringshund hos Agardhs hundsport.
 
Imorgon är första träffen, jag vet inte riktigt vad exakt vad det går ut på än. Jag vet att vi få lyssna på en föreläsning om konditionsträning. Sedan är det Friskvårdkontroll+ konditionstest på våra hundar. Sedan får vi ett individuellt träningsschema som vi ska följa och sedan mejla in hur det har gått osv, varje månad i 12månader, det kommer också vara regelbundna träffar. 
Vi kommer även att ha full tillgång till hundgymmet: vibrationsplatta,
löpband+ pulsmätare och belastningsvågen. Samt att Britta alltid kommer finnas tillhands för hjälp och rådgivning. 
 
Det är ju olika hundar för olika grenar med som sponsringshundar, Pejla står ju då för jakthunden.
 
Detta ska bli spännande! Jag skriver mer imorgon om hur det gick! Kolla hemsidan så länge http://www.agardhshundsport.se/

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: