Artemissil Gundog

2013-03-06
08:46:06

Skakis
Nästa gång någon säger till mig att "Du ser ju ut att vara i rätt bra form" - kommer jag skratta åt! 
 
Vet ni hur jobbigt det är för lårmusklerna att hålla fast en stor pilatesboll när en stor hund ska balansera på den? Jag är, helt ärligt lite skakis i benen idag. 
 
Jag går mycket med mina hundar, ca 1mil om dagen (kortare tur när det är snö, men för fysiken är det detsamma) Men det är en jäkla skillnad att lulla runt med lösa hundar i skogen och regelrätt träning med tempo, och pilatesbollen den, den kommer göra mina lår snygga ;) Och när man har en valp och bor tre trappor upp, då blir rumpan snygg också! Hoppas jag
 

Idag ska jag hinna få till intervall träning med Pejla och cykeln. Jag har laddat ner en hastighetsmätare till ajfånen så jag ser att vi håller tempot. 
 
 
 

Kommentar:
#1: Lenn

Se till att du inte försvinner bara. Du måste kunna stå pall i blåsten. Ska du verkligen cykla!! Borde det inte vara tvärtom, fniss. Ärligt: Vad duktig du är!!! Lycka till

Svar: hehe ja men så biff som Pejla kommer bli så håller jag bara i hennes snöre så stannar jag kvar på marker när blåsten tar i ;)
Zara Winkler

2013-03-06 @ 17:45:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: