Artemissil Gundog

2013-03-26
07:39:39

Att träna eller icke träna, det är frågan
Kanske man skulle ta sig i kragen och gå ut och träna idag? Ett sök kanske, eller är det dumt när det fortfarande är snö? Fast någon gång måste man ju börja, och i den här takten lär ju snön ligga kvar länge.. Jag hade först tänkt att börja årets första sök med vilt, men det är så besvärtligt när allt vilt ligger i den stora frysen i garaget..
 
Jaja vi får se, gör det när dottern kommer hem från skolan så hon kan passa Braithman.. 
 
 
Jag har anmält till några prov med Pejla, men så får vi se om vi kommer till start eller inte. Hon känns i bra form, det är ju det där med markeringarna, men det får jag nog bukt på - Hur svårt kan det vara, det är ju bara att träna
 
Som bilden visar är hon ju väldigt klok min Pejla
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: