Artemissil Gundog

2016-05-08
08:01:00

dygn 61
Från att visa alla tecken förutom själva krystandet till att inte visa nåt annat än leklust -  flera gånger om dagen, så är det nog jobbigare för Bönan än för oss, även om vi är många som väntar. Hon är mer närhetssökande än vanligt och vill tillochmed ligga PÅ mig i hängmattan.. Inte så skönt, men mysigt. Finaste Bean
 
Nea gick till stallet och efter någon timme så kom detta hehe
 
Världens bästa Maria står standby och ska komma och hjälpa mig när det är dags. Vi bor en bit i från varann, så det blir mycket chattande/FaceTime så hon ska få en föraning... hehe
 
 
 
Men även jag själv väntar och väntar :P
 
 
 
Jag är så tacksam för alla min vänner som ställer upp. Bästa och fina Linnea ska hänga här nästa vecka och passa Bean och valpar medans jag börjar utbildningen för mitt nya jobb.. Nya spännande tider!! 
 
Jag är så tacksam! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: