Artemissil Gundog

2016-04-06
08:08:00

YES!
Hon har varit bra hemlig den dära Bönan! Jag har anat små små tecken men inte riktigt vågat hoppats. Det ska bli riktigt kul och vi ser framemot detta mycket! Vi måste börja planera hur vi ska göra om inne på kontoret så det blir smidigt att få in valplådan. Husse ska bygga valplådan...
Bean har redan gått över på torrfoder och valparna kommer födas upp på carrier. Jag har funderat fram och tillbaka och läst mycket och kommit fram till att det är det fodret som blir bäst -det är svenskt, rena råvaror, enkelt innehåll och vetefritt. Det fnns många olika sorter att välja på efter junior och det är lättillgängligt för valpköparna att få tag på. Blir super det där!
 
 
Artemissils första kull kommer födas i v19 runt den 10/5.
 
 
 
Annars så har jag försökt tränat med Pejla så mycket som möjligt.. Nu var det ett par dagar sedan och idag lär jag inte hinna heller. Men i söndags så hade jag och Jenny ett riktigt bra träningspass, vi började med en bra ide men det tog en stund innan vi fick till det i praktiken, men sen så tycker jag att det blev bra. Hemläxor bägge två (som jag antar ingen av oss har tränat på än ;) ) På lördag ska vi på mocktrailträning igen och bli drillade.  
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: