Artemissil Gundog

2015-03-19
08:01:00

Torsdag
Har faktiskt ryckt upp mig och tränat lite i veckan, med Maria i måndags och Lena mfl i tisdags. Tänkte försöka hinna köra igenom Bönan en snabbis idag, baka in de flesta moment. På fredag åker jag och Jenny till Danmark, på lördag går jag kurs för Pieter Vivijis. Eftersom jag hade anmält att gå med Pejla så blir det ju i en elit-grupp.. Känns lite tokigt att gå i den med Bönan.. Men hoppas han kan anpassa kursen så den passar oss också..
 
Hehe jag kommer vara den alla viskar om, "hon tror att hon har en elit hund, men så kan hunden varken stopp eller dirigeringar" haha
 
På söndag går jag passiv och ska kika på champion-gruppen. Jenny skulle ju gått med Oban, men eftersom den stackaren är trasig lite här och var, så får jag sällskap på "läktaren"
 
 
Och eftersom just Oban har gått sönder, så blir det ingen lagtävling i Finland. Vi skulle varit i lag med Hanna During. Allt var bokat och betalt, men det är som det är. Vi skulle kunnat leta efter en annan istället för Jenny och Oban, men det kändes inte bra. Det var ju vi tre som skulle startat. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: