Artemissil Gundog

2014-09-23
07:26:02

Väder och vind
I söndags låg vi på soffan hela dagen och blev uppassade :) 
Måndag.. Vaknar upp till regn och rusk, bara bylsa på sig och gå ut ca 2h, blöt innan på och utan på.
Hem och duscha och sedan åkte vi till stallet, Nea har skaffat sig en medryttarhäst som ska ridas två gånger i veckan. Regn och blåst men det blev ändå en rätt härlig tur på ca 1h

Neas syster och kusin är här och hälsar på, (studiedagar i skolan) dom var inte lika nöjda och glada 😜

Pejlas hälsa då, jag bygger fortfarande upp henne. Dock så är det slut på hennes favoritsysselsättning, kott/bollkastning. Jag tycker att, ska hon gå sönder igen är det "bättre" att gör det på träning eller jakt. 
Varjedag går hon med viktmanchetter 10-15min på varje benpar. Jag stretchar varje dag och är väldigt noga med upp och nervärmning. "8an" och "slalom" är perfekt i lugnt tempo! Även situps gör vi..... ska göra... varje dag. Men jag är visst lite dålig på det ☺️

Idag ska vi träna, det är kyligt ute burr!! 😨⛄️


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: