Artemissil Gundog

2014-09-24
08:05:52

Tisdag
Åkte till Sorunda och tränande med Lena och Pirat igår, fokus låg på raka linjer trots bökig terräng. Gick ok!
Fick till några markeringar också och i huvudsak gick även det bra, men vid ett tillfälle fick jag (skulle jag!) styra henne till en (av tre) markeringar som hon missat, och maken till enveten hund, hon vägrade ta mitt höger tecken, på riktigt vägrade. Hon hade bestämt sig för annat - tack självständiga jakter ;) 
 
Blev inga bilder igår men hittade dessa från Gålöträningen
 
Här är Obster, han fick labberyck i vattnet och gick bananas! 👏
 
Jag bjuckar på denna, bilden är inte till min fördel alls.. 😏 Tur di andra kompenserar upp så bilden blev bra! 😄
 
delar av "viltparaden" 😜
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: