Artemissil Gundog

2014-11-26
14:11:47

In i dimman!
Träning i den dimmiga kylan med Maria på förmiddagen. Walk up träning idag igen och kanske är jag inte lika nöjd som sist. Men en hel del bra fick jag ur dom idag ändå. T.ex den sista dirigeringen gick inte alls som jag tänkt med Bean, men jag rätade ut det hela och det slutade riktigt bra och jag tror verkligen hon lärde sig nåt plus att jag vann ;)  Pejla balla ur helt på sista dirren och kallas nu "bergsgeten" :) 
 
 
Maria ska skicka Messi på en dirre
 
Bean och Pejla. Lite storleksskillnad på Bergsgeten och Bönan va? ;) 
 
 
Runt lunch kom Cattis ut,  hon och Maria tog ut unghundarna för lite träning
 
 
Sedan den obiligatoriska fotosession *asg*
 
 
Trevlig dag, men nu är det dags för jobbet! 
 
 

Kommentar:
#1: Annika

Vad mysigt att komma ut i det friska vädret "avis" nu ser man skillnad på storleken på geten och bönan 😋 . Skam den som ger sig bra där zara 👍

2014-11-26 @ 21:34:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: