Artemissil Gundog

2014-05-23
13:07:00

Världens bästa Öran
 Området kring öran sjön har en stor våtmark/gungfly, jag har bara stått på kanten och kastat bollar ut till hundarna, men idag hade jag med mig stövlar och testade att gå runt vilket gick! Tjoho. Nu blir det lite annan träning där än bara markeringar och bollsök.
 
 
 
 
 
 
 
Alltså, den lille mannen har en speciell stil "i´ll walk on water"
 
Ja, vadårå?!
 
 
 
Stod på den här spången och kastade bollmarkeringar 
 
över sumpmarken och ut i sjön
 
Här är det Braithman som är på väg in 
 
Braith "Jaha Pejla vad gör vi nu när vi får leka med bollar?"
 
Pejla "Jo, först gräver vi ner dom, sedan upp dom" 
 
"sen byter vi ställe och gör lika dant igen, de är jätte kul! 
 
 
 
 
Vi var nog ute iallafall en 2,5h och bara nöjt! Nu ska jag gå och vila några timmar, ikväll blir det utgång med husse! Inte varje dag det händer, så det är nog bra att vila lite. Har ju dessutom jobbat natten *gäsp*

Kommentar:
#1: Jenny

Härligt!! Bra att Pejla har lärt Braith hur det fungerar med bollarna :)

Svar: Han är numer korad bollkalle i bollvärlden // Prinsessan von Boll
Zara Winkler

2014-05-24 @ 23:26:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: