Artemissil Gundog

2014-05-19
08:32:07

Omplanering, inte att förakta!
Jag hade tagit semeter i helgen för vi skulle på Searover kennelträffen, vi ändrades oss och skulle åka till Åland. För att sedan ångra oss för att ta en "sleep over" hos Jenny till att ändra oss igen och "bara" ses på söndagen ist ;) Haha
 
Så från fullspäckad hundhelg till en fullspäckad familjehelg ist! Vilket inte ska underskattas. Det är sällan hela familjen umgås en hel helg, jag kan inte minnas när vi åt frukost tillsammans TVÅ dagar på raken, plus sovmorgon. Fredagen åkte vi hem till en av Kennys anställde för grillkväll och trevlig samvaro. Nea umgicks med deras barn och de vuxna gjorde vuxensaker.. Jag körde...
Lördag åkte vi ut till Kista för att shoppa kläder till Nea, nästan en helt ny garderob. Vi åkte hemåt och jag dumpade av familjen hos samma par vi grilla hos dagen innan, Kenny hjälper dom med deras baksida. Jag åkte hem till hundarna och tog med dom hem till Lotta för en kort promenad ner till havet för att sedan gå hem till henne för att fika.
Sedan hem, dumpa in hundarna för att sedan åka och käka pizza med Kenny och dom.
Söndag, träffade upp Jenny. Eftersom att det var varmt så letade vi sjöar, och efter mycket åkande och tänkade så hitta vi rätt, "drömsjön" :) 
Vi skiljdes åt och jag åkte och handlade till ännu en grillkväll fast nu nere i garaget.
 
Så det blev en riktigt riktigt bra helg ändå.
 
 
 
Hos Lotta. Hundarna blev helt tokiga i vattnet - Kolla Magda till höger i bild
 
Braith ser en aningens förbannad ut.. Och ja, det var för att han blev tvingad att stå still.. 
 
Med Jenny. Jag gick först och fastande i leran.. 
 
(lånad bild från Jennys blogg  )
 

Kommentarer:
#1: Annika

Fina ni är hela familjen ♥

Svar: Tack! Ibland så ☺️
Zara Winkler

2014-05-20 @ 13:50:46
#2: Jenny

Bra med kvalitetstid och familjehelg! Åland ligger kvar så vi styr upp något, nu när jag lurat dig att vaccinera. Synd att du inte blev Searovermästare kanske, men nästa år..? ;)

Svar: Jag ville ju ge alla andra en chans 😝👍
Zara Winkler

2014-05-20 @ 22:01:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: