Artemissil Gundog

2014-05-20
14:11:30

Mina hundar har det alldels för bra!
igår gick jag och Lotta med alla hundar runt Långsjön, det tog ca 1,5-2h, massa bad och en hel del bus. På kvällen så träna jag ju en kortis med Pejla och  Braith.
 
Idag hade jag lite ärenden och eftersom jag endå satt i bilen så åkte jag vidare ut till Gålö. Fantastiskt vackra Gålö. Jag gick en slinga som enligt internet skulle vara 7,5km. Jag stannade en längre stund dock vid den ena badstranden. Hundarna var som tokiga!  Jag skulle ju ha tränat med Braith idag men det vetetusan om han orkar med, 3,5h av bad och lek blev det! 
 
Braith skulle bada på i princip alla ställen där det var lite öppet - "KOM NU DÅ!" 
 
"OKEJ!" 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: