Artemissil Gundog

2014-05-02
08:33:00

Från mitt sovrum
Vaknar man upp och ser detta varje morgon
 
Braith ligger på rygg, Pejla med tassen utanför och Magda ser man lite dåligt men hon sover på Pejla
 
Lite ändrad ställning och glo-ögonen är på! "nu har du snoozat länge nog" 
 
Sådär ja, tog mig ur sovrummet ett tag och vi åkte och hämtade Oban! 
 
Tog en långpromend med alla hundarna när jag kom hem, sedan la jag mig och vila en stund igen. Husse var nämligen lite bakis ;)
 
Så från mitt sovrum såg jag detta - Finaste Oban! 
 
Han tog en promenad i lägenheten och gick runt och kika och puttade upp dörren till foderkammaren.. Och hittade bollhinken.. Vilket han inte skulle ha gjort..
Har jag nämnt att Pejla är Bolltokig? ;) 
 
"Shit vad hon stirrar på mig" 
 
"allvarligt, vad är det för FEL på henne?" 
 
 

Kommentar:
#1: Jenny

Haha, fina bilder och roliga bildtexter :) Tack sötaste för hjälpen med passning!! Otroligt värdefullt!!

Svar: Haha jag sa ju att hon var störd, stackars Oban!
Zara Winkler

2014-05-03 @ 19:59:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: