Artemissil Gundog

2014-03-21
07:56:19

Sämre kan man ha det
Igår, inställd kurs med Pejla pga av vädret. Det var för mycket snö för att genomföra det upplägget som Helena hade lagt upp. Tris, men så är det. Jag pluggade teori hela dagen och övningskörde några timmar. Han också med en långprom med Helene och hundarna.
 
Idag, hoppar jag över unghundskursen med Braith. Vi ska åka till Kumla när Nea slutat skolan och innan det har jag ju en del att pyssla med hemma så tiden blir knapp. Istället får jag lite träningssällskap på hemmaplan, då kan både Pejla och Braith fått jobba och är trötta och glada några timmar ;) 
 
Imorgon är det kalas för hela slanten och vi åker hem på kvällen är det tänkt. Och på söndag träning med jycksen.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: