Artemissil Gundog

2014-03-03
12:44:00

En finne i *****!
Magda är i höglöp, antar jag.. Hon ställer upp sig och tittar drömmande på Braith och Zäta.. Braith tänder ju såklart på alla cylindrar, så lite jobbigt är det nu. Men han är ändå duktig tycker jag. Jag delade ändå på dom första svängen för att minska stressen..
 
Först en en cykelrunda i snabbt tempo med Pejla och Braith, drygt 8,2km där han plågade henne hela tiden... Sedan hem och och hämta Magda och Zäta för en kortare promenad knapp 4km, Pejla och Braith fick följa med för att skritta av sig. Braith var lugn då och fick gå i koppel brevid mig. 
 
Men en finne i röven  är väl det Pejla just nu tycker att Braith är.. Under hela våran cykelrunda imorse försökte han leka med Pejla..  Som ni ser på bilderna gick det hem... sådär bra... Ni ser nog vem som är vem på bilderna ;)
 
"kom igen nu rååååå"
 
"leka leka leka leka leka"
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: