Artemissil Gundog

2014-03-14
07:20:36

bilkörning
Hundträning har det inte blivit jätte mycket av,  jag hade med mig bollkastren och ett gäng bollar ut för några dagar sedan. Alla hundarna fick jobba. På lördag har vi WT träning, vi har alla "tagit med" varsin ruta, det ska bli jätte kul. Jag kommer ha med både Braith och Pejla.
 
 
 
Igår körde jag bil i princip hela dagen, först dubbellektion på skolan och sedan några timmar med Helene. Jag tycker det går bättre och bättre och det känns inte helt omöjligt att klara av körkortet. Vi gjorde ett stopp ute på vackra Gålö. Det blåste lite men oj vad vackert det är där ute. Vi hade båten på Skälåkers båtklubb förut så hundarna känner till området i närmsta skogen bra.
 
Alla doppa fötterna men ingen simmade, Braith var på väg men jag tyckte det var dumt.
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Kalla

Klart du klarar körkortet! Varför skulle just du inte klara av det?
Man kan dessutom köra upp fler gånger, jag körde upp två till exempel;)

Svar: Dom flesta jag känner har gjort flera uppkörningar, så det lär säkert bli samma här *s*
Zara Winkler

2014-03-14 @ 11:33:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: