Artemissil Gundog

2014-07-13
09:32:48

Vatten igen
Vart lite träning igår också vid vatten. Gick inte lika bra som i förrgår, meeeeeen ;)
 
Braith går inte alls speciellt bra, men med honom är det så himla kul ändå, för han fattar verkligen inte. Han är bara tokig och helt väck. Eftersom att jag "alltid" är så noga, så tar jag ju tag i det direkt och står inte alls och skrattar *hmf*

Fast en sak måste jag nog ta tag i, det är hans igångar. Han kan inte bara gå rätt i utan han måste välja lite väg, trots att han sällan väljer en bättre väg än den uppenbara. Ska filma någon gång och lägga upp ska ni få se.
 
 
Pejla fick bara en övning, vilken hon löste väldigt bra. Hon har alltid varit väldigt enkel, väldigt lydig och styrig på vatten. När vi byggt upp lite mer för i år igen så är det dags att hitta andra vatten med störningar helst med terrängbyten. 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Maria

Du kanske kan ta med mig på dessa vatten nån gång? Ser ut som en fin sjö..

Svar: Absolut, detta vatten och "gårdagens" är dock två olika vatten :) Hojta när du är sugen på vattenträning!
Zara Winkler

2014-07-14 @ 23:35:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: