Artemissil Gundog

2014-07-01
10:51:30

Ingen fara, det syns att hon är valp - Hundtricket
Igår när jag kom hem från träningen så skulle jag rasa av alla hundarna i "kiss och bajs dungen" här nedan för gatan. Sällan jag har koppel på någon förutom Blake då.
 
Vi går i samlad trupp och Blake bajsar nästan direkt och jag inser att jag inte hade påse med mig så jag vänder direkt, då kommer en (jäkligt snygg) kille gåendes mot oss, mörkhårig, påminnde lite om husse. Rakt mot oss. Och jag hör hur Magda börjar att andas, lite upphetsat så som hon kan göra ibland innan hon sticker.. Jajemen hon drar i väg tokskällandes och drar med sig ALLA dom andra hundarna fram till den stackars killen. 
Jag står liksom hämpen med öppen mun och mest stirrar.. Samlar mig och ber så himla mycket om ursäkt, "det är ingen fara säger han" "Jo det är det verkligen" sa jag, jag hade aldrig haft dom lösa om dom brukade göra sånna saker"... "nej men det är lugnt, man ser ju att hon är valp
 
Mm vad svarar man på det? Magda som är äldst, 6,5år gammal.. Och grå i hela ansiktet.. Valp? haha
 
 
Nåväl, han var en försäljare.. Kanske han håller sig i från den här gatan i framtiden ;) 
 
Magda som valp
 
Magda nu för ett år sedan
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Maria *Kalla*

Fniss, man är inte yngre än man känner sig ;)

Svar: Haha skit hund!
Zara Winkler

2014-07-01 @ 14:55:11
#2: Jenny

Finaste Maggan! "Det syns att hon är valp" *fniss*

Svar: Eller hur! Mupp hund
Zara Winkler

2014-07-01 @ 22:47:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: